Napivicc.hu
- Miért nyalja a rendőr az óráját?
- ???????????
- Mert az mondják, hogy a tikk-takk frissit.
- ???????????
- Mert az mondják, hogy a tikk-takk frissit.
Vicc beküldve: 2003.10.21. |
|
Minősítsd a viccet!
Köszönjük a minősítést.
|
Ez hatalmas!!! 😃
Ismét egy "megtörtént" eset.................:-)))))))))))
A legtalpraesettebb ügyfélkezelés díját valószínűleg a Keleti pályaudvar személypénztáros nője érdemelné ki az alábbi megoldásával:
Egy Münchenbe induló Eurocity járat kimaradt a pesti pályaudvaron, mivel a MÁV által kiállított gép meghibásodott az indulás előtt. Az utasokat gyorsan megpróbálták más járatra áttenni, a főszereplő pénztároshölgy előtt is hosszú, türelmetlen utasokból álló sor kígyózott. Ekkor egy ingerült utas előretört a sorban, lecsapta a jegyét a pénztárpultra, és felcsattant:
- Egy jegyet kérek a legközelebbi vonatra, és ajánlom, hogy első osztályra adják!
A hölgy türelmesen válaszolt:
- Sajnálom, uram! Boldogan segítek Önnek, de előbb az itt sorban álló embereket kell elintéznem.
Az utast ez persze nem hatotta meg, hangosan, hogy mindenki hallja a sorban, megkérdezte:
- Hölgyem, tudja maga, hogy én ki vagyok?!
A nő elmosolyodott, majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő mikrofonja után nyúlt, és beleszólt:
- Figyelem! - kezdte, és a hangja visszhangzott a váróterem egész területén. - A 4-es pénztárnál van egy kedves utasunk, aki nem tudja, kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága megállapításában, kérjük fáradjon a 4-es kapuhoz!
A sorban álló utasok pukkadozó röhögése közepette a dühös utas a fogait vicsorgatva odavetette:
- Kapja be!
A nő ezen sem ütközött meg, hanem mosolyogva válaszolt:
- Sajnálom uram, de ehhez is sorba kell állnia!
Ismét egy "megtörtént" eset.................:-)))))))))))
A legtalpraesettebb ügyfélkezelés díját valószínűleg a Keleti pályaudvar személypénztáros nője érdemelné ki az alábbi megoldásával:
Egy Münchenbe induló Eurocity járat kimaradt a pesti pályaudvaron, mivel a MÁV által kiállított gép meghibásodott az indulás előtt. Az utasokat gyorsan megpróbálták más járatra áttenni, a főszereplő pénztároshölgy előtt is hosszú, türelmetlen utasokból álló sor kígyózott. Ekkor egy ingerült utas előretört a sorban, lecsapta a jegyét a pénztárpultra, és felcsattant:
- Egy jegyet kérek a legközelebbi vonatra, és ajánlom, hogy első osztályra adják!
A hölgy türelmesen válaszolt:
- Sajnálom, uram! Boldogan segítek Önnek, de előbb az itt sorban álló embereket kell elintéznem.
Az utast ez persze nem hatotta meg, hangosan, hogy mindenki hallja a sorban, megkérdezte:
- Hölgyem, tudja maga, hogy én ki vagyok?!
A nő elmosolyodott, majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő mikrofonja után nyúlt, és beleszólt:
- Figyelem! - kezdte, és a hangja visszhangzott a váróterem egész területén. - A 4-es pénztárnál van egy kedves utasunk, aki nem tudja, kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága megállapításában, kérjük fáradjon a 4-es kapuhoz!
A sorban álló utasok pukkadozó röhögése közepette a dühös utas a fogait vicsorgatva odavetette:
- Kapja be!
A nő ezen sem ütközött meg, hanem mosolyogva válaszolt:
- Sajnálom uram, de ehhez is sorba kell állnia!
Vicc beküldve: 2021.08.22. A vicc beküldője: Castor50 |
|
Minősítsd a viccet!
Köszönjük a minősítést.
|